Prijava


Čišćenje i održavanje poslovnog prostora

U drugoj deceniji postojanja smo otvorili i razvili novi sektor: Čišćenje i održavanje poslovnog prostora.
čišćenje poslovnog prostora
Sa rastućim brojem zadovoljnih klijenata, širi se i dijapazon usluga koje pružamo. Pored usluga generalnog čišćenja sa učestalošću koja je dogovorena sa klijentom (jednom nedeljno, jednom mesečno, jednom u šest meseci), uveli smo i uslugu redovnog čišćenja, usisavanja i izbacivanja đubreta sa našim osobljem koje je stalno prisutno u objektu (prva i/ili druga smena).
čišćenje kancelarija
Koristimo profesionalnu ekološku hemiju, sa smanjenim intenzitetom mirisa, od renomiranih svetskih proizvođača.
hemija za čišćenje
Usluga generalnog čišćenja prostorija je naša specijalnost. Tim profesionalaca koji su prvog januara u 8h ujutru ušli u objekat i za 48h očistili poslovne prostorije, najbolje opisuju reči vlasnika preduzeća: "Zaboravio sam da je itison ljubičast!"
pre ciscenja posle ciscenja
Profesionalne mašine za čišćenje podova sa pranjem i usisavanjem vode i pene, koje iza sebe ostavljaju samo pod koji kao da je izašao iz salona. Naše osoblje, za koje svi imaju samo reči hvale, radi u tri smene da bi se prostor očistio i osposobio za boravak i rad. Generalno čišćenje prostorije podrazumeva profesionalno čišćenje i pranje staza, tepiha i itisona;
ciscenje tepiha itisona
brisanje laminata i parketa neagresivnim hemijskim sredstvima koja skidaju nečistoću a ne oštećuju lak;
ciscenje parketa
čišćenje drvenih površina;
ciscenje drvenih povrsina
mašinsko pranje pločica koje im vraća prvobitan izgled i sjaj;
ciscenje radnog prostora
pranje prozora, ogledala i stakla;
ciscenje ogledala i stakla
brisanje prašine sa radnih stolova i pultova; skidanje prašine i paučine sa nedostupnih i visokih mesta;
skidanje paucine
pomeranje svog nameštaja, sređivanje ispod i vraćanje prostorije u prvobitno i čisto stanje.
Jedna od usluga generalnog čišćenja kojom se izrazito ponosimo je i generalno sređivanje posle krečenja, farbanja, zidanja. Kada majstori izađu, mi nastupamo i u najbržem mogućem roku osposobljavamo prostorije. Kancelarije izgledaju kao iz kataloga, kada naš tim za čišćenje izađe iz njih.

Dymo

DYMO industrija je nastala 1958. godine u SAD i prva je fabrika koja je proizvela štampač etiketa za ličnu upotrebu  . Najpoznatiji proizvod je Dymo traka koja je masovnu upotrebu doživela 70-ih godina prošlog veka. 
DIMO-ovi ručni štampači brzo su prihvaćeni i u industriji i u domaćinstvima i postali su neophodni za potrebe označavanja i identifikacije. Krajem šezdesetih godina prošlog veka, proizvođači DYMO etiketa nisu samo imali snažan rast u Sjedinjenim Američkim Državama, već i u Evropi - toliko da je kompanija odlučila da osnuje evropsko sedište u Sent Niklaasu, u Belgiji. Godine 1978, Dimo je preuzela Esselte Office proizvodi, globalni lider u proizvodnji kancelarijskog materijala. Zahvaljujući Esselteovom uticaju i uspostavljenom prisustvu širom sveta, DYMO distribucija u industriji kancelarijskih proizvoda je dramatično povećana. Od novembra 2005. godine DYMO je deo Newell-Rubbermaid company.
Sa razvojem ručnih obeleživača razvijao se i softver koji olakšava personalizaciju etiketa: proširena je paleta boja koje se koriste na etiketama, omogućena je veza sa pametnim telefonom, Wi-fi konekcija sa kompjuterom i direktna štampa nalepnica sa uređaja.
Dymo nalepnice mogu biti napravljene od različitih materijala, u različitim oblicima i veličinama. DYMO nudi i vodootpornu nalepnicu za mesta koje su izložena vremenskim uslovima i trpe učestala rukovanja. Nalepnice otporne na UV zračenje i velike temperaturne promene namenjene za obeležavanje artikala u hladnjačama, topionicama, auto perionicama,... 

Kancelarijski materijal

Kancelarijski materijal podrazumeva sav potrošni materijal i robu koja se koristi, u preduzeću i drugim organizacijama, od strane pojedinaca u cilju izvršavanja svojih obaveza. Kancelarijski materijal obuhvata širok spektar predmeta koji svoju upotrebnu vrednost iskazuju kroz finalni proizvod nastao njihovim korišćenjem u procesu rada. Postoje tri glavna segmenta kancelarijskog materijala:
1. Kancelarijski priborkancelarijski.pribor
2. Potrošni materijal  potrošni kancelarijski materijal
3. Sredstva za održavanje. sredstva za odrzavanje
  U Kancelarijski pribor spadaju svi mali i veliki predmeti koji imaju višekratnu upotrebu: heftalica, bušač, polica za papir, bela tabla, štampač, tastatura, Knjiga EDI,...
  U potrošni materijal se svrstava sve što jednokratnom upotrebom izvršava svoju namenu: papir za štampanje, municija za heftalicu, nalog za uplatu,...
  Korišćenjem Sredstava za održavanje se prostorije u preduzeću dovode na zadovoljavajći nivo upotrebe i tu spadaju: hemijska sredstva(tečnost za sudove, sapun, hemija za podove,...), sredstva za čišćenje(krpe, mopovi, metle,rukavice,...) i papirni proizvodi(ubrusi, salvete, toaletni papir,...).

U savremenom poslovnom svetu se kancelarijski materijal proširuje novim predmetima kao što su: 3D štampači, ID kartice, ručni obeleživači, itd dok se drugi, bez kojih nije mogla da se zamisli kancelarija, povlače iz upotrebe: fax telefoni, indigo papir, računske mašine, ...

Naliv pero ili penkalo

Naliv pero je olovka koja sadrži unutrašnju rezervoar tečnog mastila. Pero uvlači novo mastilo iz rezervoara i ostavlja ga na papiru putem kombinacije gravitacije i kapilarnog dejstva. Punjenje rezervoaar mastilom može se postići manuelno, putem upotrebe Pasterove pipete (Eiedropper) ili špricem, ili preko mehanizma internog punjenje kojim se stvara usisna sila (na primer, preko mehanizma klipa) ili vakuumom da prenese mastila direktno na vrh. Neka penkala imaju prenosive rezervoara u obliku patrona koja se zamenjuju kada se isprazne.

Prvi istorijski pomen ono što se čini da je naliv pero, datira iz 10. veka. Prema navodima iz knjige "Kitab al-majalis" Ali Abuzar Marija (objavljena  974.), Fatimidski halif el-MU Li-Dina Alah zahtevao je olovku koja neće mrljati ruke ili odeću, pa je napravljena olovka koja je imala boju u rezervoaru.
Postoje dokazi da je penkalo konstruisano i korišćeno tokom renesanse od strane umetnika i pronalazača Leonarda da Vinčija. Leonardov časopis sadrži crteže sa presekom olovke koja izgleda kao olovka sa rezervoarom i koji radi i uz pomoć gravitacije i uz pomoć kapilarnog dejstva. Nekoliko radnih modela je rekonstruisao umetnik Amerigo Bombaro u 2011. godini i oni su od tada izloženi u muzejima posvećenim Leonardu.

Naliv pero je postojalo u Evropi u 17. veku, nemački pronalazač Danijel Schventer opisao je olovku napravljen od dva pera. Jedan pero služio kao rezervoar za mastilo unutar drugog pera. Mastilo je zatvorano unutar perom sa čepom i mastilo se istiskivalo kroz rupicu na vrhu .Možda najpoznatiji ilustrovani opis naliv pera je dao Nicholas Biona (1652-1733) 1702, a drugi precizni opisi naliv pera su iz francuske tek početkom 19. veka. Napredak u razvoju pouzdanog penkala je bio spor sve do sredine 19. veka, zbog nedovoljnognog razumevanja uloge koju pritisak vazduha igra u radu olovke. 

Masovna proizvodnja naliv pera je počela 1828 u Birmingemu u Engleskoj, pošto je Josiah Mason poboljšao i pojednostavio metalni vrh pera za penkalo. Polovina penkala sa metalnim vrhom proizvedenih do sada u svetu su iz Birmingema (Perry & Co). Pelikan iz Hanovera u Nemačkoj je osnovan 1838 a prvo pekalo su proizveli 1929 kombinujući patente Slavoljuba Penkala(otac Poljak a majka Holanđanka) iz 1907. u Zagrebu, Austro-Ugarska monarhija i  Mađara Teodora Kovača iz 1925. Krajem 19-og veka vodeći inovator naliv 
pera van Evrope je Waterman a početkom 20-og veka taj primat preuzima Parker.

Posle 1950. evidentiranjem još nekoliko patenata širom sveta dobijamo naliv pero kako ga i danas poznajemo. Proizvođači poput Montblanc-a, Faber-Castell-a, Parker-a, Waterman-a, Caran d'Ache-a, DuPont-a, Lamy-a,... pretvaraju naliv pero u statusni simbol a zahvaljujući novim patentima i standardizacijom dimenzija patrona, penkala postaju dostupna širokim masama.Naliv pero penkalo


Profesionalni aparat za nalepnice sa simbolima

Prvi elektronski uređaj za etiketiranje kompanija Brother je pustila u prodaju 1988. Do danas je prodato nalepnica u dužini koja bi bila dovoljna da sa njima obavijete Zemlju 114 puta. 
obelezivaci
Profesionalni aparati za nalepnice mogu da se koriste da bi se označavali: peč paneli • kutije za transport • obeležavanje aktivnih i pasivnih komponenti jake i slabe elektroinsatalacije • ploče • poklopci telefonskih priključaka • alati • rek ormari i njihovi kartoni • cevi • kontrola kavaliteta • upozorenja • sigurnosna obaveštenja u vezi sa radom mašina • barkod oznake itd.
Profesionalni ručni aparati za izradu nalepnica imaju predefinisane simbole koji olakšavaju izradu i štampanje nalepnica: 
1. Industrijski simboli u koje spadaju:
    a) Komunikacioni
Komunikacioni simboli
    b) Audio- vizuelni
Audio vizuelni
    c) Sigurnosni
Sigurnosni simboli
    d) Električni
Električni simboli
    e) Simboli Zabrane
Simboli zabrane
2. Uopšteni simboli
    a) Opisni
Opisni simboli
    b) Zagrade
Zagrade
    c) Matematički
Matematički
    d) Grčki alfabet
Grčki akfabet
    e) Indeksiranje
Indeksiranje
    f) Oznake
Oznake
    g) Valute
Valute
    h) Strelice
Strelice
    i) Ostalo
Ostalo
Brother P-touch ima jedinstveni uređaj za laminirano etiketiranje koji kreira profesionalne nalepnice za obeležavanje koje traju godinama.
Sajt je informativnog karaktera. Iako nastojimo da redovno ažuriramo sajt, postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Molimo Vas da dostupnost artikala i cene proverite direktno, putem telefona ili elektronskom poštom.